1. Scopul acestei Politici
  2. Cine suntem si ce facem
  3. Cum sa ne contactați
  4. Ce date personale colectăm
  5. Cum folosim datele personale
  6. Utilizarea cookie-urilor
  7. Persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați
  8. Pentru cât timp păstrăm datele personale
  9. Confidențialitatea si securitatea datelor personale
  10. Dreptul de acces și alte drepturi
  11. Modificări ale politicii de confidențialitate

Termeni și condiții

Revizire martie 2022

Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi. Această politică de confidențialitate descrie modul în care gestionăm și tratăm datele personale.

1. Scopul acestei Politici

Această politică de confidențialitate explică cum tratăm datele personale pe care le colectăm de la dvs. sau pe care le obținem de la o terță parte și scopurile pentru care prelucrăm aceste date. De asemenea, vă informează despre drepturile pe care le aveți în ceea ce privește prelucrarea datelor personale.

În această politică, folosim termenul „prelucrare” pentru a acoperi orice activitate care implică datele personale, inclusiv colectarea, manipularea, stocarea, partajarea, accesarea, utilizarea, transferul și eliminarea datelor.

Această politică de confidențialitate are rolul de a vă ajuta să luați decizii informate atunci când utilizați site-ul și serviciile noastre, de a vă informa despre modul în care datele dvs. personale pot fi prelucrate de noi și de a vă oferi informații despre drepturile pe care le aveți în ceea ce privește prelucrarea datelor personale. Vă rugăm să luați câteva minute pentru a citi și înțelege această politică.

2. Cine suntem și ce facem

Atrium Street S.R.L. (cunoscută sub numele de Atriumapp) este o companie înregistrată în Municipiul Ploiești, județul Prahova, cu sediul social pe strada Petroliștilor nr. 13, bl. 79, ap. 2. Compania are codul fiscal 45668523 și a fost înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Prahova sub numărul J29/494/2022, fiind reprezentată legal de Dl. Nedov Leonid în calitate de director general.

Atriumapp este o aplicație dezvoltată special pentru managementul complet al unei clinici stomatologice. Aceasta a fost creată în urma dorinței utilizatorilor de software stomatologic de a avea o aplicație care să le ofere conturi de acces și sms-uri nelimitate, dar și posibilitatea de a configura fiecare cont în parte de către contul administrativ.

De asemenea, Atriumapp a fost proiectată să fie o aplicație ușor de utilizat, rapidă și intuitivă, cu o interfață prietenoasă care poate fi folosită de oricine, indiferent de dispozitivul utilizat.

3. Cum sa ne contactați

Dacă aveți întrebări legate de această politică de confidențialitate sau doriți să vă exercitați drepturile privind protecția datelor personale, puteți contacta DPO-ul nostru prin email la adresa dataprotection@atriumapp.ro.

4. Ce date personale colectăm

Atrium Street SRL, în calitate de operator, colectează datele cu caracter personal de la dvs. sau de la reprezentantul legal al companiei pe care o reprezentați, fie la semnarea contractului, fie pe durata în care acesta este în executare. Aceste date pot include numele, prenumele, adresa de email, numărul de telefon, înregistrări audio/video sau fotografii realizate în cursul activității, cum ar fi radiografii, filme 3D ale danturii sau imagini ale danturii.

Cu excepția cazurilor în care ne bazăm pe consimțământul dvs. pentru prelucrarea datelor personale, conform art. 6 alin. 1 lit. a din Regulament, furnizarea celorlalte date cu caracter personal menționate mai sus se face în virtutea obligațiilor legale sau pentru a putea executa contractul cu societatea pe care o reprezentați. Nerespectarea acestor obligații poate conduce la imposibilitatea încheierii sau executării contractului. Ulterior încheierii contractului, din rațiuni practice legate de desfășurarea acestuia, datele personale pot fi prelucrate pentru scopurile secundare menționate mai sus.

5. Cum folosim datele personale

Datele personale pot fi împărtășite cu diferiți destinatari, cum ar fi furnizorii care ne ajută în oferirea serviciilor, sau cu terțe părți, cum ar fi anumite autorități competente, atunci când este necesar sau avem o obligație legală în acest sens. Aceste părți pot include, dar nu sunt limitate la:

 

  • Procesatori de plăți, furnizori de servicii bancare, potențiali parteneri și furnizori care ne ajută la organizarea de evenimente, campanii de fidelizare sau oferte promoționale, agenții de marketing, PR, publicitate și producție publicitară
  • Furnizori de internet și telefonie, sisteme informatice și software, cloud și hosting, asistență IT, stocare a documentelor și informațiilor
  • Autorități publice sau de reglementare, autorități fiscale

 

Vă rugăm să rețineți că această listă nu este exhaustivă și pot exista alte cazuri în care trebuie să împărtășim date personale cu alte părți pentru a oferi serviciile în mod eficient, pentru a proteja drepturile, siguranța, proprietatea companiei noastre sau ale persoanelor care o compun, ale angajaților, furnizorilor sau altora, pentru a răspunde unor reclamații sau pentru a preveni frauda și activitățile ilegale

6. Utilizarea cookie-urilor

Utilizăm cookie-uri pe site-ul nostru pentru a analiza traficul și preferințele utilizatorilor noștri sau pentru a vă putea trimite reclame prin tehnici de remarketing (de exemplu, veți putea vedea reclamele noastre pe alte site-uri care oferă spațiu publicitar după ce ne-ați vizitat site-ul).

Cookie-urile sunt, în general, fișiere de tip text, module sau tehnologii similare, care pot fi stocate de browser-ul dvs. atunci când vizitați site-ul nostru. Aceste fișiere au durata determinată de păstrare și rămân inactive, nu conțin malware și nu accesează informațiile de pe hard-drive-ul dvs. Aceste tipuri de fișiere pot fi accesate doar de serverul web care le-a plasat.

Site-ul web www.atriumapp.ro utilizează serviciul de remarketing Google AdWords, LinkedIn Ads, Tik-Tok Ads și Facebook Ads pentru a face publicitate pe site-uri ale unor terțe părți vizitatorilor care au accesat site-ul nostru anterior. Acest lucru poate însemna că facem publicitate vizitatorilor anteriori care nu au finalizat o acțiune pe site-ul nostru, cum ar fi folosirea formularului de contact pentru a face o cerere.

Toate datele colectate vor fi utilizate în conformitate cu politica noastră de confidențialitate, precum și cu politicile de confidențialitate Google, LinkedIn, Tik-Tok și Facebook.

Astfel, prin cookies și tag-urile de acțiune pe care noi și partenerii noștri le folosim pe acest website (prin servere de publicitate, servere de conținut, agenți de analiză a website-ului, etc), putem avea acces la informații anonime ce au legătură cu dumneavoastră:

  • adresa IP
  • țara și serverul la care computerul dumneavoastră este conectat
  • sistemul de operare, tipul de browser și de computer pe care le folosiți
  • configurarea Java sau a cookie-urilor
  • comportamentul dumneavoastră pe acest website (paginile pe care le-aţi vizitat, căutările pe care le-aţi efectuat și produsele pe care le-ați vizualizat și cumpărat, data și ora vizitei sau comenzii, numărul de vizite și comenzi, numărul de vizite pe sesiune de navigare și pe tip de server, adresele url de unde ați venit, numele de domenii și paginile web pe care navigați, grupurile la care sunteți afiliat
  • informații demografice și informații despre codul de zonă asociat cu server-ul dumneavoastră;
  • aplicații și plug-in-uri, precum și orice termeni folosiți în căutarea pe website-ul nostru
  • adresa website-ului care v-a condus către website-ul nostru

 

Colectăm aceste informații într-o manieră care ne permite să le prelucrăm într-un mod care să nu permită identificarea dumneavoastră personală. Cu toate acestea, dacă aveți un cont de utilizator, este posibil ca noi sau partenerii noștri să asociem aceste informații cu identitatea dumneavoastră. De asemenea, putem colecta și prelucra ulterior informații despre comportamentul dvs. pe site-ul nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a vă oferi oferte care se potrivesc profilului dvs.

7. Persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați

Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi și, din acest motiv, datele personale pe care le transmitem către persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați se fac doar în temeiul unui angajament care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că sunt gestionate în conformitate cu legislația și politicile aplicabile. De fiecare dată, vom transmite doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

Persoanele împuternicite pe care le folosim pentru a livra Serviciile noastre pot fi numite subcontractanți. Vom face diligențele necesare și vom implementa documentația contractuală adecvată în legătură cu orice subcontractant, pentru a ne asigura că acestea prelucrează datele personale în mod corespunzător și în conformitate cu obligațiile lor legale și de reglementare.

8. Pentru cât timp păstrăm datele personale

Păstrăm datele personale pe care le colectăm de la și despre dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care le-am colectat și în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.

Dacă ați fost implicat în activități precontractuale, păstrăm datele dvs. timp de 5 ani din momentul evenimentului, al ultimei interacțiuni cu contul sau de la ultimul nostru contact cu dvs..

Datele necesare emiterii facturilor și cele prezente în documentele juridice și cele conexe acestora (de ex. corespondențe, minute) care stau la baza facturilor vor fi păstrate timp de 10 ani.

Datele pe care le folosim în scop de marketing vor fi prelucrate până când vă dezabonați de la serviciul de newsletter sau vă exercitați dreptul la opoziție și, în orice caz, nu mai mult de 5 ani de la ultimul nostru contact cu dvs..

Păstrăm convorbirile telefonice înregistrate timp de 5 ani, pentru a permite satisfacerea oricărei nevoi probatorii ținând cont de termenul general de prescripție și eventualele suspendări sau întreruperi ale acestuia.

În cazul în care rezultă în mod rezonabil că datele nu mai sunt necesare, le putem distruge imediat, fără nicio notificare sau răspundere (de exemplu, în cazul candidaților care nu au fost selectați pentru un post în cadrul companiei noastre, CV-urile acestora nu vor fi păstrate).

În situația în care nu vă oferim o perioadă exactă privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ne bazăm pe următoarele principii:

  • prelucrăm informațiile doar atât timp cât avem nevoie de ele pentru activitățile menționate în această politică / până la încetarea interesului legitim
  • respectăm întotdeauna termenele impuse de dispozițiile legale
  • evaluăm riscurile de securitate în contextul utilizării și stocării datelor dumneavoastră

9. Confidențialitatea si securitatea datelor personale

Aplicăm măsuri tehnice, fizice și organizatorice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat și împotriva altor forme ilegale de prelucrare. Accesul la datele personale este limitat la persoanele autorizate, în funcție de necesitatea de a le cunoaște. Menținem un program de securitate a informațiilor adaptat la riscurile asociate prelucrării și actualizat continuu pentru a proteja datele personale și pentru a respecta practicile acceptate în domeniu. Utilizăm măsuri de securitate îmbunătățite atunci când prelucrăm date personale sensibile.

Toți angajații, consultanții, lucrătorii, operatorii și persoanele împuternicite care au acces și sunt asociați cu prelucrarea datelor personale, sunt obligați să respecte confidențialitatea acestor date și să garanteze același nivel de protecție oferit de către compania noastră.

10. Dreptul de acces și alte drepturi

Dacă ne solicitați, vom confirma dacă prelucrăm datele dvs. personale și, dacă este permis de lege, vă vom furniza o copie a acestor date personale (împreună cu alte detalii relevante). Dacă aveți nevoie de mai multe copii, este posibil să fie necesar să percepem o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative.

Aveți dreptul să ne cereți să ștergem anumite date personale ale dvs. în situațiile prevăzute de lege. Dacă aveți acest drept și am împărtășit datele dvs. personale cu alte persoane, le vom informa despre ștergerea datelor dacă este posibil. Dacă ne întrebați, vă vom spune cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să puteți contacta aceste persoane direct.

Dacă bazăm prelucrarea datelor dvs. personale pe consimțământul dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment.

Dacă aveți îngrijorări cu privire la practicile noastre de confidențialitate, inclusiv modul în care am gestionat datele dvs. personale, puteți să raportați autorității de supraveghere competente (www.dataprotection.ro).

11. Modificări ale politicii de confidențialitate

Pentru a vă menține la curent cu modul în care folosim datele dvs. personale, vom actualiza periodic această Politică de confidențialitate pentru a reflecta orice modificări ale utilizării datelor dvs. personale. De asemenea, vom face modificări pentru a respecta schimbările aduse legislației aplicabile sau cerințelor de reglementare. Vă vom notifica prin e-mail despre orice schimbări semnificative dacă este posibil. Totuși, vă recomandăm să revizuiți periodic această politică de confidențialitate pe site-ul nostru pentru a fi informat cu privire la modul în care folosim datele dvs. personale.